Når jeg som forældre er bekymret?

2 kvinder samtaleBåde forældre og personale har et ønske om at barnet skal have en god hverdag i et nærværende, omsorgsfuldt og udviklende fællesskab, hvor barnet trives, leger, oplever og udvikler sig.

Der kan dog opstå situationer, hvor forældre undrer sig over, hvorfor vi gør som vi gør, eller ligefrem ikke er tilfreds med hvordan tingene er.

Vi ønsker jo alle det bedste for barnet. Så tal med personalet på barnets stue, hvis der er udfordringer.

Synes I som forældre, at snakken med personalet på stuen ikke gav den ro i maven i søgte, så er I altid velkommen til at kontakte ledelsen eller en fra Bestyrelsen.

Under ’Vores dagtilbud’ her på hjemmesiden, finder du oversigt over ledelse og Bestyrelsen.