Hvor der er ekstra ressourcer

Vores specialafdeling 'Tudserne' er placeret i Afd. Kongeåen. Her giver vi ekstra støtte til børnenes udvikling i et overskueligt, omsorgsfuldt og trygt miljø.

For at være barn på Tudsestuen skal man være visiteret igennem Kolding Kommunes visitationsudvalg.

Personale på TudsestuenFor alle børn på Tudsestuen laves der en handleplan med en målsætning for barnets udvikling.

For alle børn er det at lege, at være en del af et fællesskab med gode venner, at have det sjovt og opleve noget spændende, vigtigt for barnets udvikling.
På Tudsestuen får barnet lidt mere hjælp til det hele.

Tudsestuen er placeret i Børnehuset Broens, Afd. Kongeåen, hvor vi samarbejder med de øvrige børnehavegrupper i huset.

Et besøg på Tudsestuen aftales med Afdelingsleder Tine Westergaard Pötzsch på tlf. 2910 8777, eller mail tpoe@kolding.dk.

Tine står øverst til højre på billedet.

Du kan læse om en typisk dag på Tudsestuen, under 'Vores hverdag'/'En dag i Børnehuset Broen'/'En dag i specialgruppen Tudserne'.